2012年3月26日月曜日

Hip Hop makes your hip hop

My thoughts and motivation has been wondering around.
思考がありとあらゆる方向に彷徨っています。
I think it's because of the new experiences I've been going through,
今まで経験したことのないことばかりが通り過ぎて行くので
and I am too naive to accept them without being moved.
どう受け止めたら良いかよく分からず、戸惑っているのかもしれません。

I've heard a lot of not nice things and a few nice words.
沢山の厳しいお言葉を頂き、時に嬉しい感想も頂きました。


 Anyways, my short film was shown in several places in Japan.
私の短編映画が日本の各地で上映されました。
And those gave me a lot of new ideas.
そして皆さんの言葉が、私に色々なアイデアを贈ってくれました。

Also, I've re-assured a lot of appreciation towards my loved ones.
いま、沢山の感謝の気持ちが湧いています。
precious time.
大切な時間へ

precious life.
大切な日々へ


precious people.
大切な人々へ


 
Stupidly, I forget sometimes and dwell on my thoughts.
私はバカなので悩みに耽って忘れてしまう時もあるのですが…

But I'll leave the evidences here.
ここに感謝の証拠を残してみました。

Thank you ALL.

サンキュー。

0 件のコメント:

コメントを投稿